all i wanna do is poof poof poof

guten nacht ! tror det stavas så, tyska skillzen ligger inte riktigt på topp :)
aja, har varit lite dålig med uppdateringen, men kom faktist hem för kanske två timmar sen och har inte hunnit sitta vid datan fören nu.

började sent idag, malin kom till mig runt 7 och vi åkte senare vid kvart i nio.
vanligt i skolan, sen vänta jag en tre kvart typ, utvecklingssamtal. hatar verkligen det, men det gick helt ok. måste få lite mer ordning på mitt liv haha, så mkt saker hit och dit och sådär, så mamma & jag har ialf köpt en almanacka till mig!

& för övrigt tror jag att min kamera har gått lite halvt sönder :$ mindre bra.

imorron vill ja träna, men är fortf lite sjuk, så blir nog inte såååå.

inget mer att säga ? bloggar imorn efter skolan eller lite senare ikväll. ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0