en självklar rubrik.

tycker precis som lisa. RUBRIKJÄVEL!!
hej mens välkommen.
inget bloggande igår nej. men så får det va. för ja sitter som mest vid datan kanske 3 gånger i veckan. men finns ju andra tillfällen då ja kan blogga. hon kompisar o sådär:))
idag åkte ja t skolan, gjorde noprov, åkte hem. har så mensverk och ont i ryggen.
har sett på världens bästa sunes sommar! it's so lovely♥
ska kanske t norsholm sen och se mina kära nifare spela match. ska inte va med pga mens och ryggen. tråkigt men så äre. ao. allt som finns i mitt huvud för tillfället är min sommar. på nått sätt längtar jag inte till just min sommar, asso längtar till sommar,sol o bad men inte på allt ja ska göra. ja har fullbokat hela fucking sommaren. och inget sommarjobb heller så plånboken kommer va plattare än ett jävla papper :|
mina tänkta resor:
  • stockholm med kimizhcrew 3 juli.
  • gotland med tjejerna och fritidsgårn 28-1 juli.
  • öland med amanda o svärtingeboys , datum ? .
  • öland m familj & cathaysa v. 29.
  • fotbollscupp helsingborg v.30 ?
  • göteborg med catahysa, datum oplanerat.
  • förhoppningsvis halmstad också med henne. HOOPPAS!! datum oplanerat.
  • skara sommarland hoppas jag på. men kommer säkert inte bli nått..
tror det va allt.mina fråga lyder bara: Vart kmr pengarna ifrån? . .
jaja sånt ordnar sig. orkar inte oroa mig mer nu. time to relax. let's go have some fun!


såhär fin är min klass när dom dansar.

okej hejs :) .  / jenny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0