din orädsla skrämmer mig

hållt på och växlat mellan städa/packa/tvätta m.m. & att sitta vid datan hela dagen.
har faktist varit duktig med att tvätta mina benskydd, två par fotbollsskor, kört två omgångar i maskinen och hängt upp en, ska hänga upp den andra nu.
tacos-lagning blir det nu med la familia, är på rätt dåligt humör pga mensvärk, och resten går väl att räkna ut? hate it.

imöra bär det av med världens bästa norsholms if till helsingborg & eskilscupen, kommer bli g-r-y-m-t ! lite tråkigt bara att det är en så pass mkt mindre cup än förra året, då vi va på dana. men kul iaf!

ska iaf gå neråt nu innan min mamma får rycket på mig. hihi. puss! /lizzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0