:|

oj juste , måste säga en sak!!!!!!!!!!!!!!

såhär är läget: jag hatar en blogg utan bilder, vilket våran är för tillfället typ (eller iaf mina inlägg) , dom innehåller bara shit från youtube. varför det är så äre för att jag lämna in min skitmobil hos the phonehouse i måndags, och nu har jag mina gamla oranga mobil, asso ae det funkar inte! den är verkligen skiiiiiiiiiiiiiiiiiiit. helt fucking värdelös ;s knapparna har typ ruttnat /stelnat för den skriver bara varannat bokstav ja trycker på . . men mobilen hänger helt enkelt inte med i mitt tempo, det brukar inte många saker göra HEHEHE ;) . .
men nu kommer det värtsta: ja kommer få ha den på cupen :'(
baaad som tusan! för han sa 2-3 dagar, och idag är det 2:a dagen, och imorn lämnar ja staden= att den inte kommer vi klar idag. . ajja that's the life.



jennnz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0