http://open.spotify.com/album/3kG203MbpftpTNKPP3Jxgf

suttit och lyssnat på hoffmaestro dom senaste timmarna, sjuk jävla bra! har fortf ingenting att göra, löste korsord med jenny över telen i nån halvtimma ? haha ja satt och googla, och hon sa vad för ngt osv. ;)

ska gå ner till tvn ett tag nu, ta nåt att dricka och chilla järnet. jag har ingen lust att sova men heller inget att göra vaken. måste ladda på min mobil imorn. inga pengar eller gratis sms bad bad bad. vet inte varför jag skriver det här. en liten påminelse + att jag är helt seg i skallen nu känner jag

lär återkomma senare hihi nu går jag ner, fins inget att kolla på blir det seinfeld fo sho!

/lisiluttefjutteknutte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0