if i could wright you a song

höll mig uppe igår natt ända till kl 4, msn, fb, spotify, youtube & fem miljoner olika bloggar blev min kväll!
tyvär blev det ju lite svårare när jag som planerat skulle gå upp vid 8 imorse och sen åka vid 9, hehe.

men, åkte hemifrån vid 11 i morse, 11:11 till och med! vi skjutsa ut hannas kille till lindö, han hade feber och grejer annars skulle han och hanna vart kvar hemma hos oss i think, men hanna följde ist med mig och mammi då.

vi åkte till maxi. köpte en grymt snygg chockrosa sportbh, välbehövligt. sen åkte vi till massa andra skit ställen, mamma skulle köpa stolar o annat shit, rätt tråkigt. sen så åkte vi till nåt björke eller nåt? köpte dukar -.- fikade också. vet inte hur men helt plötsligt var klockan 5, och jag var hemma igen. åt nyss våfflor & ska packa ihop min bag sen åka bussen halv 7 till jullispullis, länge sen jag träffa henne!


mkt mkt snyggare irl!


hur nice som helst. aldrig insett fören igår natt kl 1 (?) hur otroligt soft min fåtölj är, värd guld aså♥ hah

måste kila! lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0