marina and the diamonds

Marina And The Diamonds – I Am Not a Robot
den går på lindex (tror de är lindex?) reklamen just nu, men ja börja lyssna på den första gången i mitten av maj faktist hihi. ganska bra sådär.


arkivbild aiight? saknar grekland 07♥

I lördags drog jag o mammi in till stan en snabbis, köpte mig ett par ljusblå jeans för 99 kr på gina, de va nice. Höga i midjan men lite för vida nertill egentligen, går att fixa genom lite snurr o ett par toffsar (!!!) jag skoja. men jo helt okej satt dom.

iaf sen drog ja o mallan ut till sörping där hennes far hämta oss o vi for ut till st:anna , haft en mysig helg med god mat svull snack båttur och bästa av allt ringåkande! Haha de va nog roligaste på länge, skriver mer om de sen när malin har skickat bilder, orkar inte görat i två inlägg liksom ;) men ska ba påpeka att mitt smalben är helt kastrerat nu typ , aj aj aaaaj va ont ja har, trodde benet hade gått av.

har även hunnit med att äta ost och skinkpaj två gånger, första gången restaurang på vägen hem, andra gången när jag kom hem, 2 timmar senare? Auuuf, lite dålig tajming där kanske men jodå, ja överlever ;))))

tog inte en enda bild faktist, lite bad av mig men nu ska jag se på sex and the city, somna. Pusshej godnatt !/LISA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0