- partytime

YES! det funk (y)för nåra månader sen, möjligtvis ett halvår sen, skulle danne(bor) hjälpa mig att koppla in mobilen t datan, han mekka o mekka, sen skulle ja göra nästa gång själv. då fan börjar den instalera massa från internet o ae skit fel vart det. så han typ sabba min mobil eller nått. eller han installerade nått nytt men det ville inte jag fast han visste inte det. iaf och nu har inte jag kunnat använda mobilen t den här datan hos pappa sen dess (evigheter sen) o de synd för då måste ja vänta t ja komr hem t mamma för att lägga upp typ bilder eller lägga över musik. men nu mekka ja äntligen själv, o vem fixxar? just ja, vem fixxar? ((((:
BRAAAA JENNY!!


some pics från gårdagen hos ricki ;)

haha kåt-robin, marko med ascoola brills, kajsa o ja.

and some drama drama drama. .

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

lite kajsa o marko

haha alkisar i väntan på buss som slutat gått . .   ;)

trevlig kväll må ja säga :)

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0