i heard you say

har hållt på och packat i fucking två timmar nu säkert pallar inte meraaaaaa!
kommer inte ha plats i min väska + att vissa saker som jag ska ha med är blöta pga det äckliga regnet som var förut inte kul inte kul. vanligtvis gillar jag regn fast nu naee.

ska ta mig i kragen och börja lägga i alla hundrasjuttioen saker i väskan nu sen pallra mig bort till jenny och lämna dom. isch är inte ett dugg trött så en film (handen som gungar vaggan, spelar in den right now) blir det allt innan läggdags. 06.00 ringer klockan imorn avfärd 07.00 aa så äre allt.

lite bilder kommer senare om tiden finns till annars kan de här bli sista inlägget innan öland tror ja , nån mobilblogg kanske kommer under veckan men annars inget, ha det så gött för de ska jag ! / lisuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0