03:12


this is what i looked like a couple of hours ago.


malin har nog vid denna tidpunkt däckat i soffan i think
o ja ska dra mig mot hennes säng för lite sleep, match imorn 12:00 i ringarum.
sista matchen innan s uppehåll, lite segt o sådär, inte många träningar kvar o de. but i'll be fine! ;)

har haft en mkt trevlig/rolig/mysig/spännande/m.m. kväll, "suttit barnvakt" o så.

random inlägg de här men jag är trött o knapparna låter förjävligt högt när man skriver, + att jag hör malins lillebror spela nintendo fast tror han borde sova, o nyss trodde ja ngn kom upp för trappen så va det malins jätte läskiga & galna hund billy.

vi har ätit en massa onyttigheter + kollat sunes jul i flera timmaaar. överdrivet gulliga håkan aså, är typ kär i han säkert.
ska dra mig till kojs nu som gamla sjömän brukar säga....
skämt åsido godnatt kära vänner, skriver mer imorn eller nåt, berättar om min vecka, har ju trotts allt inte vart så aktiv här va.
ciao! /LISA


längst ner till vänster, han är urgullig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0