helgen (y)

suverän helg må ja säga! världens väder o grejer.
Fredag: förts boda borg, sen disco sen slagg hos pappsen.
Lördag: skärkind runt tre, är hos lisa vid sju, eve o julia också. vi sover där, haha . först hoppa vi lite studsmatta, körde volleyboll o sådär, sen körde vi ruggby, och ja springer sen trampar ja på nån sten eller hårt, kollar under foten (vi var barfota) och då har ja skärt mig på nått, värsta jacket i min fot :|   fick paniik (såklart?). men överlevde. sen gjorde vi unerbart god mat: hamburgare(y) smaskens! vid tolv såg vi hajen 3. haha bäst! eve sov. men sen gick vi ut på altenen o satt där, det va till en början jätte mysigt, vi tänkte tillbringa natten där, eller ja tror det. men som sagt, det är natt, vi är ute. haha justä vi skulle först sovit på studsmattan men den blev blöt o fuktigt o allt. men iaf, sen kom det ju fram 10000000000 spindlar. . vi gck in, såg hostel som va skiit äcklig, asso inte läskig utan ÄCKLIG, verkligen spykänslan. alla sov utom jag till sist. lite traigks, ville också sova med hade ont i höften, det va trångt o så.
SÖndag: vi åker t norsholm, till eve. gör tårta. går t julia, badar i poolen, leker, sen brasken för inköp av godis o glass. sen hem :)

blev inte så mkt bilder frå grillningen, dom bär lisa för tillfället på.

hahaha sött.

älskade sverige.

japp , det va nog min helg i bilder. (y

/jenny.

Kommentarer
Postat av: julia

sv:

tror jag frisknat till lite nu :)

2010-06-06 @ 22:15:35
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0