lovin the sunshine, / fågel till attack!

onsdag, toppen väder!
mår sjukt bra dagar som denna. först skolan, inte så mycket begärt. eller fy fan, åkte ju t tandläkarn 7,40 (sämst tid för fick ta pendeln 7,25= kunde inte åla vanliga bussen, utan mamma skjutsa) haha och när mamma sjutsat mig så åker hon hem, ska öppna dörrn men konstigt nog är den låst. hah hon hade inte tagit med sig nyckel, för när katja åkte t skolan så låste hon ju såklart. mamma fick vända tillbaka t kimstad för att hämta nyckel, stackars dej! (k) men iaf, tandläkarn va inte farligt, nej utan att när ja kommer in på själva "innegården" vid tandläkarn så äre en fiskmås över mitt huvud, sen bakom mig börjar den kraxa skiiiit högt :| ja vänder mig om för att kolla vad som händer, då är den påväg mot mig. asso fy fan. jag bara ser den kanske en meter från mina ögon , ae det kunde gått riktigt illa om inte smart som jag är. börjar skrika och flaxa  med armarna, den rörde min arm. asso den sikta ju in sig på mitt huve men ja skyddade mig med armen. ae sen börja ja tjuta. och hemskt för alla inne i tandläkarn hörde ju mig skrika så jävla högt. shit respekt för fåglar resten av mitt liv ! :'|

ajja, hemskt hemskt!

dagens :)
kan för en gångs skull berätta vad dagen kläddes i.
bh och trosor såklart ! ;)
rosa (javene vad ja ska kalla det), men såndär "tubtop". hm
vitt linne, gina.
avklippta gamla jeans.
svarta leggins, men dom försvann i skolan. asso ja tog av mig dom. mkt somrigare! (h)
sen vit typ skjorta, gina.

/jenny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0