skummis

haha va i folkparken igår, fast vi va där redan vid sju, det sög . skummgrejen började inte förrän nio, ganska så tidigt det mä , men ändå,. kul vare, förutom att det kom såndär skum en gång i timmen ;o vi pallade inte vänta, sööög! men sen åkte julia o emma hem, ganska synd för kajsa o ja blev lite sugna igen ;);););) hahah så jävla kul det va! och ja ramla baklänges, drar med mig kajsa som ramlar över mig, ja blev så jäävla grusig, mammas vita skjorta :| men allt gick bort, hahaa och munnen ba fylldes av skum när ja skratta och sminket blev helt utsmetat. haha men kul som fan sista! sen blev ja hämtad typ, haha va ju dyngsur så fick sitta på det där som ligger på golvet i  bilen som man har fötterna på. håret va så jävla äckligt !
idag har ja inga bestämmda planer men rycktas lite om kltguzzarna . kan ju också säga att jag glömde packa ner bh, och den enda ja hade va ju den som ja hade på mig igår, som även hänger på tork nu för den blev ju blöt igår, som tur va så hade ja tydligen packat ner bikinin (men inte bh??) s har bikiniöverdel på mig nu. ganska skönt faktiskt! :)




/jenny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0