du är värd så mkt mer än såhär
du har ringt flera ggr o berättat allt som hänt, allt som han sagt o inte sagt.
du gråter för det, o jag gråter med dig.
för jag förstår hur du känner.
du är besviken på han, o helt ärligt är jag också det.
du är värd någon riktigt bra, någon som bryr sig mer, & som inte låter dig sköta allt.
du är min bästavän & du vet att jag älskar dig
ring mig, smsa, kom hit när du vill, finns alltid för dig.
jag vet att du kommer läsa det här
& jag hoppas att han kommer läsa det här,
så han förstår hur jävla besviken & ledsen du är

som sagt, du är jätte bra min vän, o jag älskar dig. <3


Kommentarer
Postat av: malinfursberg

alltid du & jag <3

2010-05-03 @ 20:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0