FAN!

jag är sämst på det här!
haha men "min" bogg, ja bestämmer.

sjuk idag, beror på den jävla gårdagen. paddla i regnet. fast fan så jävla kul det va, ae börjar skratta när ja tänker på't. haha bästa fiskmås! :') och så råka ju jag peka fuck you t nåra fiskare, förlåt mig! det v bara wendy och ja ute på det öppna vattnet, vi ser en fiskmås, ja skriker: fuck youuuuuuu! och paker, sen ser ja att det även är en rodbåt med två fiskare i som bara stirrar på oss, dom trodde ju att ja peka och skrek t dom, ae fan så härligt ! HHHAHAAA. underbart.
fast tyvä, inga bilder för hade varken kamera eller mobil(som tuur va) med mig, det hade gått sönder så jävla hårt! asso aölöt va blött, ja åkte hem utan skor, skönt vare.

nu vill ja inte skriva mer om dagen, det blir bara ett tråkigt lååångt inlägg då

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0