i'm coming home again .

kom hem för nån timma sen, bara ätit, suttit här ett tag. snart börjar criminal minds, 21.00 5:an ?

idag hare bara vart skola, konfa, cykla från malin hem hehe de va skönt faktist !
sitter o skickar bilder till malin nu, nån fototävling på deras skola? om vänskap ialf!

aaaao, min kamera är sönder, därför jag aldrig lägger in nya bilder. mitt bankkort är också sönder, onice !

imorn blir det ba skola, hem sen träning, o på fredag har vi konfa läger heeeela helgen. astråkigt. lite sms stöd kan behövas under dom dagarna.

ajaaa, såg att ifk vann med 3-0? lite småkul sådär.

nu ska jag se på c m, ciao !lisa


inget liv love yaaa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0