jahopp

fan, ser inte så ljust för mig. blir nog att gå själv på cirkusföreställning på fredag. . :(
JAG SVIKER ER ALDRIG!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
ALDRIG!♥♥♥♥
asso måste verkligen gå, jag skulle inte kunna skippa det, ja lovar att ja ska titta om jag kommer själv elr inte! jag saknar er så mycket!♥
skolan idag, hade jätte ont i huvet, inte så bra. hem sen när ja gick av bussen va det väldigt snygga tjejer på vid skärkinds kyrka :$ . bästa brudar! :))
åkte t cirkusen, hade uppvisning för , hmm låt mig tänka. . .. 5 personer ^o . .
inte så speciellt lyckat ! . men sen blev det mcdonalds (y
duschat och nu datan. ska snart gå o se färdigt ♥hbh♥ (heartbreak hotel, som alla borde veta nu)

bästa älsklingar, ni vet att ja saknar er♥

ae fan vad jag saknar er sötnosar! :' ♥

shielas♥

de obeskrivligt.

/jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0