pedant

hej!
inte bloggat på ett tag, javet. men har faktist bestämt mig för att börja göra jenny sällskap här på bloggen o försöka blogga igen!

idag va första dagen på praon, scandic hotell.
både bonnie o ja skulle ha det, men bonnie är ungefär borta från jorden, så om nån ser henne under en sten eller så så slå en pling på burk telen. skämt åsido men aa, "jobbar" 7-13, rätt soft ändå trotts jäävligt tidig morgon.

håller på o städar rummet o de ska bli kliniskt rent. renare än vad det nånsin varit.
hehee har inte s.k. före bild, men en efterbild kommer nog, om min mobil vill sammarbeta med datan sen vill säga.
min kamera är ju som sagt sönder.

ska fortsätta nu, har städat typ 3 timmar igår och kanske två nu, ja fattar inte att ja klarar det
äär inte den människan som städar mitt rum stup i kvarten annars så de finns en del att göra.
men nu ska ni få se på fan! heh



/lisa

ungefär världens bästa lista♥
KANYE <3

Kommentarer
Postat av: malinfursberg

sotlt öevr dig att du gcik upp så tdigit i msroe. psus. mnlian ♥

2010-05-17 @ 20:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0