så här ser jag ut idag ::::::::::::



observera det föga vackra blåa underbara plåstret på min hand, o på en närmare bild för kanske två dagar sen utan plåster skulle de ha kunnat se ut något i stil med :

(ser dock ut som att jag gör fuck u åt min katt :))))))) )


o för dom som undra ser en blodblåsa ut såhär. äcklig bild, javet. + nageln är helt sär. isch

jag skadar mig way to much, för klantig antar jag?
NU ska jag iallafall börja packa saker till matchen som börjar om exakt 2 h och 33 minuter, bra att ha koll :)
insåg också precis att jag ska cykla om en timma!

var även sista prao dagen idag, skönt. fick även se en liten jenny med tandställning, jätte gulli (:

måste skynda nu ! puss /Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0