sikken färd.

fredag. börja med matte, sen syslöjd, gick sämst. och illa för jag har bara en gång till kvar :'o . men tror ja hinner. fast kommer ändå bara få g, bara fr ja blir så arg när det går fel. .
åkte hem sen, fast det tog ett tag, för ja tar 119 till väster tull, ser bussen åker FRÅN väster tull alltså ja missar bussen. åker 113 ner t resecentrum ihopp om att hinna med tåget, men nej det åkte precis. nävntar till nästa tåg, ringer danne han ska hämta mig. kommer t kimstad, väntar på danne, han kommer aldrig, ja börjar unda om han kört i diket eller är på toa eller nått och inte åkt än, för han svara inte . sen när ja fråga om han kan ge tedcken på att han lever får jag ett svar att han står mellan kimstad o norsholm, bilen pajja . hah ja kastar mig på tåget och åkre t stan för att sedan kunna åka med lisa o hennes mamma hem. när tåget kommer t stan smsar danne o säger att bilen funkar. . mamma ringer, hon är på motorvägen påväg hem . . ja är i stan . . :'o , men mamma körde t kimstad och ja satt kvar på tåget och åkte ännu en gång till kimstad. åker äntligen HEM med mamma ((:

haha oj blev lite långt där. men nu äre datan och chill, sen smedby, mitt kära lag har match. ska titta. sen bääästa efterlängtade malin lisa jenny! ekängen ! :'D ska bli så sjuukt kul ! ekängen väntar ;* <3

ekängen 09♥

niiiii&ja♥

haha så braa!♥

asta la vista. /jenny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0