tröttt

ska alldeless strax ta en dusch och tvätta bort sminket, dra på mig min rosa mysiga mjuckisdress, tofflor och göra varm o'boy. låter fint. sen lite sex and the city till det hela, fin-fint!

praon idag var som vanligt. hacka hacka hacka hela tiden (grönsaker alltså).
har nog hackat grönsaker för en hel livstid nu skulle ja tro. men imorn kommer bonnie o de är jag inte lite glad för nej verkligen inte! :D

ja hann med 13.21 tåget från rese, vilket gjorde att ja va hemma till 2, gör skönt. sov även ett tag på bussen, o den hade lite damp ett tag, en dörr öppnades - stängdes, öppnades - stängdes jätte länge, kanske 5 min. sen skulle busschaufförn som va kanske runt 60? sådär, han skulle försöka fixa det, så på nåt sätt råka han klämma hela sig själv mellan dörren när den stängdes hahaha . fick inte ont som tur var.

sen kom jenny till mig vid kanske fyra tiden ? vi hoppa studsmatta drack glass åt bullar åt godis åt kakor åt tårta drack läsk drack o'boy åt pizza kebabgyroshamburgarechickennuggetstoastfiskäggröraköttbullarprinskorv osv, (alltså typ de vi brukar), det var gott <3

seriös tjej. har tråkigt


ska som sagt dra mig inåt badrummet nu, jaaa, jag skrev ju de nyss.

/LISA



(sitter vid pappas data=inga nya bilder) världens sötaste & bästa misse nils-erik aka nissE, he's the worlds greatest!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0