10 sanningar

1. jag vill bli elektriker
2. det äckligaste jag vet är banan & ketchup
3. jag i princip hatar stället vi bor på, inte huset alltså, utan platsen.
4. jag längtar tills skolan börjar, sommarlovet just nu är ändå bara segt & jag behöver nåt bestämt att göra om dagarna
5. jag har säkert världens minsta rum, & det är i princip alltid stökigt
6. man skulle kuna säga att jag lever för fotbollen, jag kanske inte är skitbra, men jag skulle inte klara mig utan den
7. jag är rädd för att göra fel och bli sårad
8. jag älskar att äta saker kalla, t.ex. frysta bullar, frysta bär kall gröt osv. muuummma!
9. i hela mitt liv har jag endast ägt två st foundationtuber, har fortf kvar dom och ingen av dom är slut.
10. jag har sjukt svårt för att passa tider

blev lite annorlunda sanningar (?) , meeeen ja så ligger det till! lisiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0