aight

Bra dag i skolan, gick rätt segt men a helt okej känns det iaf. käka lite donken med Bonnie & Linnea efter, Hanna & Hanna kom även sen fast då va ja tvungen att gå till bussen, Jenny mötte mig på vägen dit så åkte vi bussen tsm.
Hem käka lite sen iväg till träningen, de va kallt, regnade, och som + på det så cykla jag hem sen i kyla & motvind - i tshirt & shorts -.- kallt som faen & lär bli sjuk snart.

Sen det första som möter mig när jag kommer hem är en crazy hund som vart hemma själv ett par timmar, så inser jag att jag måste gå ut med henne, tar typ 5 min för mig att ta på henne kopplet - hon va helt galen. Men aja smart som jag är tar jag inte på mig nån tröja utan går ut i min blöta tshirt och shorts. smart cheey.

Aja, har duschat o haft mig nu, ser lite på fångarna på fortet & stör mig på att dom sjunger barapapapapappap låten hela tiden. Ska käka lite gröt strax, sen somna till Harry potter hihi. aight gooodnight. lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0