dagens by jennz

låt: i gotta feeling (david guetta remix) (FMIF radio edit)
frisyr: bulle
smink: nada
klädsel: sovtröjan ;$ träningsshorts
planer: absolut ingeting! äta min marabouchoklad när mamma kommer hem med den :)
vill ha: min nya mobil. fett me cash.
saknad: min faster o hennes dotter jazmine (kusin/min baby)
tråkigaste: hela min dag i stort sett.
finaste:  den här underbara videon :')
kram: inte fått någon.
humör: musiken får mig må toppen (y)
mående : helt ok faktiskt.
borde: get a lifeeee!!!
parfym: ingen
bästa: musiken + att ja ska äta marabou
längtan: kirsi o min lilla flicka !
kärlek : marabouchokladen får det bli.
skratt: åt alla mina egobilder :'D
tanke: - dags o hitta på nått.
irritationsobjekt: att ja inte har fått min mobil! = att ja har en skitmobil nu.
smycke: SHIT! kom på att mitt halsband ja alltid bär inte sitter på :| tog av det på cupen. .
just nu: data. sen data. sen lite data.
önskan: samma som vill ha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0