inget kan stoppa tårarna.

SHIT! shit :| jag kolla på den här videon på linnéas blogg. haha o mina bröst är helt blöta, asso av jävla fors av trårar. shit ja gråter som aldrig förr. . typ som att jag är chockad.

och det påminner om när min faster kom hem från USA för 3/4 år sen. då jag inte hade träffat henne sen ja va 4 år. haha ja kommer aldrig glömma det, ja såg pappas bil utanför fönstret, tog på mig skorna. gick ut o såg min faster kliva ur bilen. direkt när jag såg henne börja ja stortjuta, ae ja kunde inte stoppa det. vi hade mailat i alla år, och på julafton hade hon ringt hem :') det va helt underbart! jag hade saknat henne så mycket. .

det här är verkligen det finaste jag sett. jag lovar o svääääär.
1;30 , då börja ja verkligen bööööla!! haha ja satt o tjöt skithögt. sötaste flickan :')
o vilken jävla huvudvärk ja fick nu då . .

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0