JSONOSKARLINNROSLAZEE

kom hem för cirkus två timmar sen, har bara chillat gärnet ett tag, ätit lite macka + juice & snart blir det sängen (som jag förövrigt redan ligger i) , fast på ett sovande sätt dårå.

keep it loud va niceee, dock vet jag inte om det slog förra året, de va verkligen azuuum.
åkte iaf dit med 10 över 7 tåget som förövrigt var 20 min försenat, åkte då med evis & company, men spendera min tid sen med jenny & company.

det var grymt bra fast lite synd att alla artister var försenade , lazee skulle börja 11 men börja halv/kvart i 12, & pappi hämta mig strax efter 12 slaget så missa lite där, vilket var väldigt synd.

vann förresten matchen med 2-1 niceee.

nu ska jag sova för imörabitti cirkus klockan halv elva ska jag befinna mig i munkebodavallen, jag & almi ska dömma typ f98/99 på sjumanna. efter det ska jag träffa min överdrivet saknade malin , vi ska cykla till mårn? HAHA kommer jag aldrig palla, har faktist cyklat sammanlagt ca en mil + spelat match i världens värme idag. sen svettats lite på keeeep it loud, & imor cykla till norsholm sen dömma. aya, för mkt text. godernatt! /lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0