kvällen

ikväll va det samma som alla andra dar nu under augustifeten, fast marknad nu också, som vi checka igenom lite. mitt enda köp blev två godisremmar (vad annars?) men kvällen blev bra ! (:
lyckades också ta nåra skitfräna bilder med min skitfräna mobilkamera på 2.megapixlar. .

kalle baah, som spela där nånstans :)

haha en asful bild på space jam , som julia o eve åkte

mina söta vänner julia o evelina. 
(bilden är suddig för soomade in med min 2 megapixelkamera = bilden blir typ klossar)


sen åkte vi hem för det börja regna o va hade inga paraplyn och julia o emma cyklade. väl hemma så tog ja mig en sjukt mumsig tallrik vaniljfil och havrekluttar (chokladpuffar)

måste bara säga till er som inte vet: JAG ÄLSKAR YOUGHURT ! om du ska servera mig en bra frukost, ta youghurt!!!! :D

nu sitter jag här, ensam, pappa är ute, ska nog spela lite mindjoltspel nu, (BÄST om du frågar mig)
ska nog snart sova för är så jäävla trött ;o

gonatt får ja väl säga för det här blir nog kvällens sista inlägg (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0