monday morning . . (8)

tisdag morgon. vakna kvart över nio ?
ganska tidigt om ni frågar mig.

har sett ett underbart avsnitt av desperate housewives (kärlek)
de är så sjukt bra att ja skulle gråta om ja inte fick se det.

idag blir det fär det mesta data. . inget kul alls. ser inte det positiva i det hela. . mitt sommarlov håller på o dö ut. skolan skulle lika gärna kunna börja imorn.

för cathaysa o ja ska ändå t göteborg när skolan börjar (första helgen) . och vi ska på NRJJJJJJJJJ!!!! BEEEZZTA!
kommer bli azz gött (h)

mamma är i stan o storhandlar, hon kommer hem med en fetizh marabouchoklad till mig sen :')
längtar ihjäl mig
. .

längtar också efter min mobil :| NÄR KOMMER DEN????!!!!!!!

annars händer inte mycket :) ska nog va med catrin båtman imorn ! azgöttttt (y)

mina inlägg blir ganska pyntade o stajlade , också azgött!! ;)


är inte marabou mjölkchoklad (vanlig) den originella godaste ?! såklart (:

bara för att ja visat min godaste måste ja visa den äckligaste. .

fan va snuuuusk ;s

/jennzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0