rensning för full rulle!

sitter o rensar igenom alla MILJONTALS EGOOBILDER ja taigt genom mina tid med kamera.
ae fan, de äckligt!
kan erkänna suman för mappen som egobilderna ligger på.
men ja får skylla på min heeta fjortisperiod,
då jävlar blixtra det 24/7 framför spegeln ;$
okej mappen innehöll 2169. men ja måste erkänna en till sak. det är bilder från min oranga mobil. inte några bilder från kameran ELLEr min svarta mobil (a) , ae det är illa. . men men, sån är ja (:


ahahaha jag, 14 september 2007. jag tyckte ju ja va assnygg på den där bilden också. .

14 maj 2008

10 juni 2008

11 juli 2008 , hahahah handen . .

4 augusti 2008 HAHAH fi fan, ja skulle börja 8:an . .

8 augusti 2008. bara 4 dar efter andra bilden o här va ja inte ens väärsta fjortisen.

12 oktober 08 , då blev det lugg (:

21 november 08, luggen blev lång drogs åt sidan ganska snabbt ;) jääävligt kort hår också . .

13 januari 09. nått år, ny frisyr ;)

29 januari 09. då började man redigera bilderna . .

1 mars 09.

16 mars 09.

30 april  09. ett aprilskämt ((: typ

11 maj 09 :)

dagen efter visst.'

18 augusti 09 , hade börjat nian (a) HAHAHAHAHAHAHAHAH

16 september 09. det börjar lugna ner sig lite. .

14 oktober 09. fan ja saknar håret så in i helveete :@ :(
lugg också
!! it was mee!
trivdes aaaasbra i brunt ;o

20 oktober 09

16 november 09.
och här slutar jag. hahahaha orkar inte mer men har skrattat så jäävla mycket :')
åt mig själv asso. lite sött, lite fult, lite överdrivet, lite omoget, lite fint. allt o lite till!

((:

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0