TACK!

hihi tack lisa :D hahahha det ser inte så dåligt ut (((;

ja lovar, ja ska aldrig pilla på inställningarna igen :$ sånt ger vi stora till er små ;)

idag blev det inte som tänkt. men mamma säger att ja inte ska ta skuldkänslor för det, det va ju inte direkt mitt fel. ibland är det bra att lyssna på sin kloka mamma (k)

skulle ta tolvbussen t stan, den kommer o ja går på som vanligt. sen piper busskortet rött, ja tänkte va fan, vad är problemet?! testar igen, men tar ut kortet den här gången, men nej, inte fan vill de funka!
bara o pallra sig hem tänkte jag. sur som en citron var jag!
så blev o va hemma o äckla hela dan. fast känns som ja bara va hemma i 1 timme eller nått.
såg på laguna beach! <3

sen kom min bror hem, då tog ja hans busskort o förflyttade mig in till stan med halvfembussen. är hos pappa nu :)

om nåra h:s blir det stan, träffa kajsa julia emma eve o kim tror ja. lite raketer o så . 33333vligt (y)

/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0