you want to go to the seaside?

segat hela dagen. spela absolut överens med bror syster och oscar förut, erik och jag vann (självklart?). sen blev de wiiiii turnering. erik & jag mot rubbet aka my sister and her boyfriend. hihi var lite små kul fast jag la av på sista grenen, snöbollskastning som jag är asgrym på, fastjag förlora . dålig förlorare som jag är!

nu ska jag storröja mitt rum, ska bli kliniskt fucking rent, man ska inte ens känna igen de! mamma kommer bli paff när hon kommer hem på mndag kan ja lova.

dunkar den här listan till städningen , tagen dirr från eastfm, lite pepptagg club musik sådär,  asnice!




yappp, that's pretty much it.

inte så vackert som ni ser, dock är bilderna från igår , & mitt urm ser ännu värre ut nu?
fina s.k. efterbilder kommer sen. höres! lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0