aaaall night long.

good morning! gick upp tidigt idag, kl 10. eller helt okej. har varit omöjligt att sova, det brann ju i rummet för fan! stockholm i lördags va bäst! superkul! nu äre bara öland, cuppen, skara o liseberg kvar. MKT BRA! (: idag skulle vi egentligen åkt o badat, men det lovas ingen sol på vackra himlen. fast eftersom ja va i sälöen på min födelsedag så ska vi fira mig idag. annars händer inte mkt alls. min vänstra axel flagar :'( ja har små knottbett på exakt vareenda del på kroppen ^o .

just some pics from lovely gröööööna lund! (y

hahaha, jag lisa och yousif i vilda musen.

hahaha, jag o lisa efter insane :))))

världens bästa!

spegelhuset (y

spegelhuset (y

hahaha grymt! yousif danne jag o lisa 80 meter uppe i fritt fall.

jag o lisa i lustiga huset

haha spegelhuset.

yousif o danne efter insane :)

HAHAHAHAH jag o lisa i blå tåget . . ;)

haha bäst!

underbar dag (y)

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0