lördag*

hahaha råka visst tro att det va lördag igår, min rubrik haha ;) vakna typ 8 , pga mina småsyskon som bråkar,leker,skriker,allmänt lever typ. sett lotta på bråkmakargatan, det dög. ska trycka i mig frullen nu. får se vad dagen bjuder på. blev ju som sagt ingen bob marley i blacka, jävla skit. för vi måste jobba och sälja korv typ för att få in pengar t gotlandsresan. men men , ska dit t fem typ. ska mest slappa nu, är barnvaktis. pappa jobbar :))
aa , kan ju som sagt inte lägga upp nåra bilder, tråkigt tycker jag. hatar blogg utan bilder! fan ingen blogg då ,tkr jag. men men får bli imorn när ja kommer hem t mamma.

får bli en älskvärd bild från liseberg, haha sjukaste bilden!♥
/jenny .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0