vandring/paddling.

vi va som sagt ute på vandring/paddling igår, alla 9:or. först vare bra väder, men när vi skulle börja padla så börja det spöööregna :| . fast det stoppa inte det roliga ÅHNEJ! hah så kul vi hade i båten, ja dog nästan, av trötthet o smörta dårå. men wendy o ja hade faktiskt kul, skrek åt fåglar som sedan "attackra" som vi trodde. HAHAHA. men hitta lite bilder på mina söta vänners bloggar och fräck som jag är så tog ja dom såklart.


snyggingbild från emmas blogg.


som den scout julia är kopplar hon säkert fast sig i kajsa och säger: hoppar du så drar jag upp dig!!!! (ist för hoppar du så hoppar jag).

finfina bilder från julias blogg.

eftersom jag är så himla söt och dom tycker om mig så mycket så tror jag att dom tycker det är okej att ja låna dom här bilderna av dom. HIHI.

Kommentarer
Postat av: E M M A

sv: jaa jenny vad kan jag hjälpa dig med ?? :)

2010-05-26 @ 18:48:28
URL: http://emmaamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0