lördag

här igen.
förstår om det kan va svårt o förstå om ja ska fortsätta blogga eller inte, säger olika saker varje gång, eller jag skriver olika saker varje gång men jag menar samms. är bara väldigt dålig på att förklara mig, jag vet.

jag fortsätter! men kan inte lova att jag kan bli nån sån där som uppdaterar var 5:e minut, har skolan väldigt mycket. (har väl alla?) , cirkusträningar måndag onsdag (inget bloggande dom dagarna)
sen är så att nått tragisk har hänt. jag han extrema huvudsmärtor, asso orkar ibland inte ens hålla ögonen öppna. mamma tror iaf jag har migrän, ska gå till skolsyster men har inte hunnit det än.

men annars sitter jag väl vid datan nåra gånger i veckan :)

sov hos lisa med wendy igår/inatt. va kul! vi cykla till norsholm och köpte godis läsk glass. (alla olika), såg film (jag somna) sen mtv hela natten , fast vi sov.


bilder kommer sen :D

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0