oj

asso såhär äre: vår data pajja ihop. eller egentligen virusskyddet. och då fick ja inte ens sätta igång datan (såklart). därför jag inte ens kunnat säga t er kära läsare att jag ingen data har (nu är jag hos pappa) och ja har inte direkt varit hos nån så ja kunnat låna datan, eller joo kajsa men ja tror inte vi haft den tiden vid datan. ajja sdå va läget.
man har sina förklaringar.



men lisa har faktist rätt. jag har också tänkt på det där med egna bloggar. men har typ aldrig riktigt tagit tag i det. för förut va det bara jag som uppdatera, och då kunde det lika gärna va min egen blogg (inget dumt mot dig fis) men men, får se om ja orkar fixa ny o så (: inte nu i alla fall. för ska dra till cirkusträningen nu :D:D:D:D::DD
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0