Detta fält måste fyllas i

godmorgon ! kanske förmiddag men ja iallafall , ja vakna för kanske en-två timmar sedan ? har bara käkat lite frukost, glott tv & duschat.

ska vid halv tre dra till norsholm, så åker jag och malin till blacka och kollar match, sen efter det kolla på våran träning, får ju som sagt inte va med.

hatarhatarhatar att va sjuk
tänker va helt frisk till på torsdag ialf, seriepremiär, hemma mot eneby. ska bli riktigt kul!

aja just nu sitter jag & lyssnar på east fm, kollar fb & sånt. min katt låg nyss utdragen över datamusen & inann det hela tangent bordet, hehe jobbig katt .


och nu ropa pappa att min systers moppe funkar, ska testa att åka lite hade ja tänkt ciaooo !

/ lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0