hemma! /lisa

är hemkommen nu, för kanske en trekvart sen?
skola - konfa .
haft en hyffsat bra dag, förut grymt ont i magen, mensvärk.

hehe & mitt bankkort är avmagnitiserat? kanske, kanske inte. jobbigt läge ialf men har ändå fått ett nytt för ett par veckor sen som ja inte börjat använda än ! :)

ja vet att jag är dålig på att uppdatera, men ja har inte tillgång til data så ofta, och ja kommer hem rätt sent varje dag. körigt.

men imorn är det iallafall seriepremiär som jag har sagt 245236126 ggr, men ja längtar sjukt!
stannar i stan innan & käkar med i alla fall malin, så uppdaterar nog inte fören efter matchen heller, vi får se.

aja, tråkigt inlägg hehe, lägger in ett par gammla bilder ciao! / liisu


oj hahahah mina små flickor förstår vad ja tänker med bilden he-he


jenny lisa evelina big love <3



bara random gammal sen december kanske .


lisa malin hjärtaa <3


hehe randoooom


julialisaeve haha längesen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0