this is my life


mina alltid lika fina rubriker asso, :') hehe not, hatar dom.
lisa som skriver förresten.
aja, nu har jag äntligen kommit hem helt & hållet, skola & träning har jag hunnit med. och nu ska ja plugga.

missa bussen imorse = åkte den andra som går sju min senare men som gör att ja själv kommer en halv timma senare till skolan. h3h333 har ju missat den satans bussen ett antal ggr :)

ivf, känner att ja ska plugga klart so:n nu, och kanske öva lite till tyska provet.
har sjukt mycke plugg just nu kanske äre bara ja som är kinkig men aa känns så ialf ?

hade tänkt lägga in en låt nu men nya youtube verkar inte vilja samarbeta he-he-he och nu funkar inte att lägga in spotify lista heller nahe inget funkar.

mog1 inlägg de här nä nu går ja hejdååå alla nära och inte kära.gqtrvweyetw4ty
twtyheetyh4tyhtehethqwethqwe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0