- just cleaning my room mom.

saturdayyy! (yesterday)

rubriken säger väl allt. precis vad min lördag gick ut på. men ja hade fett nice! innan städningen börja, eller ja städa inte ens värsta, möblera bara om för att få in en fetizh garderob i rummet. men som sagt innan städningen brände ja ut en tjockt nice skiva med azzgrym musik på, som dunka högt i mitt rum!
förlåt skärkind<3
rummet vart azznice, precis som skivan.


just a cool girl.

den azzzzcoola stereoanläggningen i mitt rum. inget slår den, ja lovar o svär.
hahaha lägg även märke till lådan under högtalaren, varför den står där o coolar sig är för att när ja dunkar min härliga musik så dunkar även golvet o då dunkar taket nere i köket som ligger under mitt rum. det gillades inte av päronen, och då blev det en låda under. smart va?! :)

allt går bort med lite nagellacksborttagning (y

att flytta en garderob innebär också att tömma garderoben.
ack o ve, det va inte kul. fast rensa ur kläder så in i helvete :o
hitta kläder från 5:an kanske. .

en bra dag hade ja inte alla fall :)))))))))))

jeeennnz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0