00:46 dags o sova ?

faan. har inte gått o lagt mig än. Är ju trött men fastna här vid olika bloggar osv. Känner att jag är lite hungrig, va fan liksom? har massa kläder i sänge jag måste ta bort också. S-E-G-T

Aja, går ändå inte upp fören typ 10 imorn so i'll be fine.

en sak till jag skulle säga också, det är att vissa kanske inte fattat att vi är vå som skriver på den här bloggen?
vi har fått en hel del fler läsare på sista tiden, & jag känner att kommentarerna är liksom riktade som att det är en person som har bloggen, eller aa.

men iaf, vill ni jenny nåt, typ svara på något hon kommenterat på din blogg kanske, svara på de i ett inlägg i kategorin som heter jenny skriver, & äre till mig så kommentera i lisa skriver. Enkelt & bra!


lisa


aaaaand jenny.

GODNATT / L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0