as big klumpen

jag är livrädd. är ensamhemma & sitter på mitt rum. min hund börjar skälla och jag går ner för att checka. dörren på baksidan står öppen, fast det finns ett galler framför, (så inte hunden springer ut). inget konstigt att den är öppen, men där står iaf min hund isabella & skäller åt ingenting. jag stänger dörren, tänder alla lampor på nedervåningen & låser dörren. sedan tänkte jag gå upp igen. tre steg upp i trappen börjar hunden skälla, ja går ner, hon slutar, går upp, börjar skälla, går ner, slutar osv osv. så jag stannar nere ett tag, går runt lite, min hund kolla misstänksamt runt överallt (?) & små skäller ibland, våga inte gå in i varken vardagsrum, tvättstuga eler kök. stanar bara i hallen.


har stängt in mig på mitt rum nu min hund skäller lite där nere SAVE ME
JAG ÄR AS RÄDD FIFAN

/lis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0