bara jag +fredagkvällen

japp, det är så sant så! sitter här hos pappa heelt själv i lägenheten.
skulle helst vilja parta om ja fick välja :) eller hahah nae, faktiskt inte när ja tänker efter: fredag 13e , man vet aldrig ;)

satt nyss o muppa mig aaaasmycket med två tjejer från borås, dom balla ur o trodde verkligen att jag var seriös. äkta F95:or asso (förlåt lisa m.fl) nae men skojja, finns väl inga äkta o fejkade.
och jag är så jävla mensig man bara kan bli ;o har ätit en stor marabouchoklad (igen) :$

det får man faktiskt när man har mens! eller?

hiohiohiohioh . sitter o lyssnar på en sån jäävla underbar låt. så sjukt skön asso!



asta la vista får jag väl säga :)

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0