DEN SKA SKA SKA BLI MIN!


min mobil är ju som sagt på lagning (den är för övrigt as rutten). Den är klar om cirkus 2 veckor.
det som inte funkar på telefonen är kameran o videosamtal kameran, sen är den allmänt seg. Men grejen är att om felen på mobilen är orsakat av fukt/stöt skador, så får jag antingen betala runt 500 lappen (pris för frakt och undersökning) för att få tillbaks den, - olagad tror jag till och med. ELLER, så skrottar dom den där, gratis. annars får jag tillbaka den lagad, ifall felet inte var mitt fel så att säga
men jag hoppas nästan att det är mitt fel, så ska jag isf säga åt dom att skrota den, & köpa förhoppningsvis den här godingen. Hihii, it will be mine!

/Lisa

Kommentarer
Postat av: MARTIN

Härligt :D Jag hade en lugn och skön helg ;


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0