jaa nu står vi här. .


HAHAHAHAAHAH , "karin ja har fått en ballerina i rumpan" ..


hahahahahah

i woke up, åt frulle sen inget mer. eller ja såg ett underbart avsnitt av desperate housewives , så jäävla bra!
klockan 5 är det träning, den sista inför cupen på torsdag, besta cup! ska bli sjuukt kul. fram tills dess blir det inte mkt gjort. äör så jävla seg så orkar inte göra nått.

btw, så ska ja börja cirkus igen, asso tillbaka till där jag hör hemma. norrköpings ungdoms cirkus. är så glad att kommer gråta. ja mår så jävla bra hela tin, typ att min kropp käner att ja bara väntar på nått, alltså på att börja hos dom igen :') JAG ÄLSKAR ER<3

en gammal bakgrundsbild ja hade efter att ja slutat, grät varje kväll innan ja somna. och blev klumpen varje gång ja kolla på mobilen.
ni är som mina systrar, ja växte upp med er på cirkusen. det är där jag hör hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0