köttbulle=olycka. .

blev hungrig , så skulle fixa mig käk. pasta, sås, köttbullar. köttbullarna va dirr från frysen, och ja råkade ha 6:an på = dom blir brända utanpå men kalla inuti. skulle dela köttbullen med stekspaden, gick inte så bra.
köttbullen åker åt sidan (den blev inte delad) , kastas på min mage/precis under vänstra tutten= på hjärtat :| . på köttbullen var MASSVIS med matfett, som också hamnade på mig , och idag (otur) hade ja på mig mitt svarta genomskinliga linne, och är vääldigt så tunt. (VARFÖR???!!)
så jag har så in i helvete ont :'( skulle lätt kunna börja gråta o ringa ambulans! men kämpa jenny. fast det är stort, rött o bubbligt, lite skinn som blev bortbränt, fråga mig inte hur men det börja blöda lite. och det äckliga va att matfettet kom igenom tröjan o splasha på mig. ajja ont som fan har jag! . .


. . . . .

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0