slimi jimi bubby boy

Kom hem från matchen för cirkus en timma sen, förlust med 3-0 mot sörping, hade lite otur med målen & så men imot slutet spela vi riktigt bra faktiskt! Rätt nöjd med min egen insats, gick ganska bra sådär, fast fortfarande lika tråkigt att jag alltid alltid alltid måste spela mitt mitt "men det finns en baktanke med det" säger alltid tränarna aiiiight. fick iaf spela vänster hela första halvleken mjo men de va kul! träffa även på en viss jenny (inte min bloggkompis jenny asssså), hon spela i norsholmdamlaget förut & va med oss till danmark förra året, trevligt trevligt!

ah men skolan va rätt kul faktiskt, vanliga lektioner typ svenska engelska no, sen på tvåtimmars idrotten hade vi bad. Hahaa börja med att vi hade klädsimm, rättkul faktist, men ja hade vanlig mascara o så så mitt face va inte det vackraste, lite spöklik sådär men aa annars mår ja bra.

Efter klädsimmet som tog typ en kvart (?), stanna jag josse hannes oliver alex hampus aa typ dom , & hoppa lite granna och ja hoppa faktist från tian. lite stolt får man allt va. Hade riktigt kul iaf med min sjuuka klass, haha!

Mycket text skrivit en bok nu typ, så nu ska jag kolla lite på tv och så, chillig hemmakväll aiiight, imöra blir det st:anna till malin, mösigt. ha de bra hej! /LISA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0