tack lisu!

vill tacka lisa för det fina du gjorde, det där med jenny skriver osv.

vakna kanske 11, har tittat lite tv, annars inget. har så himla mens verk o ont i ryggen?
måste redan byta p-piller :/ jobbigt. . dom hjälper inte ! men har en karta kvar som ja får knapra på.

om drygt två timmar hoppas ja på spårvagnen till cathaysa, lämnar väskan, fixar håret sen tar vi spårbagnen tillbaka, fast till tågstation, åker tåg till linköping, letar runt lite, möter julia emma eve o kim. går på Keep it loud! åker hem ;)

typ så blir min dag, fast lite roligare (:

tyvär inga bilder , lite tråkigt känner jag :/

älskar bilden! lisa o evelina i arkösund förra året♥


HAHAHAHHAHAAH , danne h i sina bästa dar ;) hoppas ni fattar bilden (:


lisa o jag i våra bästa dar. cirkuskonster på topp!


jag sofia o ella förra året♥

haha älskar att kolla igenom bilderna på pappas data, finns inte så många men många minnen o rooliga ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0