tomorrow i leave.

all packning ligger fint o ihopvikt på mig säng där uppe, har bara inte orkat lägga ner det i väskan, det blir så fult o knöggligt då. ja som gjort så fint menar ja :/
sitter o lyssnar på fan världens bästa musik. SÅ JÖVLA GLAD blir jag ! taggggggg..
och imorn far o flyger vi till hellsinborg, mkt trevligt. cupp till söndag. hoppas ta me fan att vi lämnar helsingborg med vinst den här gången (a) , ae ska inte snacka om våra andra cuper. hehehe. . .

skulle sitta fint med en bra bok just nu, haha är as lässugen ;o
men nej, ingen bra bok finns här. och aaldrig i livet att ja vänder mig till norrköpings stadsbibliotek igen :| . . .
inte efter mina bööter ja fått där, heh fast aldrig behövt betala dom ändå, men man vet aldrig ;)
nae men det har hänt fööör många gånger nu. kan ja inte lämna tillbaks dom i tid ska ja fan inte låna dom.

hungrig är jag också ^o
åt nyss chokladglass med nutella på. nutellasmaken försvann ju ;o
noot nice!

ska gotta to kitchen o rota igenom hela hålan.

låååååångt o tråååkigt inlägg. .
jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0