aa

blir en helt meningslös kväll/dag idag. va ute på en halvt långprommis med jenny & min lille busehund isabella , någon timma sådär? tanken var från början att jenny skulle sova här fast ne blev inte så.

gå och lägga mig ganska skapligt ikv iaf sen stan/maxi/vet inte med mammi ett tag. ska tjata till mig en ny behövlig sportbh osv. eskilscupen i helsingborg på torsdag great!



saknar min vän malin något oerhört.
inte träffat henne på en vecka, där innan inte heller på en vecka. sen nu två veckor kvar tills vi ses. känns ju inte sådär jätte bra kanske..


lite blandade malin-lisa bilder mjaou!





lite bad i bråttom























love you.

lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0